Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 52.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2018Використання інноваційних методів в управлінні персоналом організаціїДенисюк, Е. О.; Шкода, М. С.
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2016Роль маркетингу в рекреаційній сферіГайдай, М.; Шкода, М. С.
2016Конкурентоспроможність послуг з ремонту взуття на сучасному етапі трансформації економікиШамільян, К. С.; Шкода, М. С.
2016Удосконалення збутової діяльності з використанням інтернет-технологійТкаченко, А. О.; Шкода, М. С.
2016Управління інвестиційною діяльністю кредитних організацій в умовах їх орієнтації на розвиток реального сектора економікиШевченко, І.; Шкода, М. С.
2016Женское предпринимательство: социально-экономические мотивации и факторыТораева, Д.; Шкода, М. С.
2022Міжнародні інноваційні програми як інструмент євроінтеграції вищої освіти України в період війниШкода, М. С.; Мудрий, М.
2022Пріоритетні напрями розвитку систем кластерного партнерства в національній економіці в умовах війниШкода, М. С.