Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 58.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Результативна стратегія досягнення інвестиційної привабливості підприємстваСоколовська, І. І.; Гончаренко, І. М.
2020Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємстваПашко, О. В.; Гончаренко, І. М.
2020Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваЯценко-Андріїшина, І. О.; Гончаренко, І. М.
2020Сутність і основні форми міжнародних відносинВасильковська, К. О.; Гончаренко, І. М.
2018Корпоративна культура як стратегічний інструмент управління сучасною організацієюГончаренко, І. М.; Сірченко, К. О.
2018Підприємницька діяльність в сучасних умовах господарюванняГончаренко, І. М.; Чайка, О. С.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М.
2018Формування інноваційної політики підприємстваГончаренко, І. М.; Фу, Бояо
2020Посилення конкурентних позицій підприємства на міжнародному ринкуГончаренко, І. М.; Васильковська, К. О.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.