Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 1636.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор". Порівняння підходів Ф. Гуіяра, Дж. Келлі та Р. Дж. Балока, Д. БаттенаДрагомарецька, А. В.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваВечтомова, І. І.; Ніценко, В. С.
2016Стан розвитку мерчандайзингу в УкраїніЖеліховський, М. С.; Забурмеха, Є. М.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Теортичні аспекти маркетингу відносинКарапіщенко, Л. В.; Забурмеха, Є. М.
2016Способи оцінювання результативності маркетингової діяльностіОлійник, О. С.; Геселева, Н. В.
2016Характеристика унітарної державиГоловащук, А. П.; Пшеничний, О. В.