Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorПотєха, Д. С.-
dc.date.accessioned2023-01-20T16:49:07Z-
dc.date.available2023-01-20T16:49:07Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 10. – С. 30-34.uk
dc.identifier.issn2306-6814uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20639-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи та підходи дослідження поведінки споживача, досягнення наукового підходу у вивченні зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на споживацьку поведінку, а також інструментарій, який може бути використаний для впливу на споживача без зміни його думки чи переконань та розробки ефективних рекламних звернень, заснованих на науковому підході. Розглянуто модель сприйняття та обробки інформації людиною, на основі якої приймається рішення про купівлю товару. Наведено результати досліджень у сфері процесу прийняття рішення про купівлю товару, поведінки споживача та особливостей сприйняття ціни. Описано способи підвищення суб'єктивної цінності товару для споживача. Розглянуто універсальні мотиви та цілі, що спонукають людей до вибору та купівлі товару.uk
dc.description.abstractThe article discusses the theoretical basis and approaches to research consumer behavior achievements of scientific approach to the study of external and internal factors influencing consumer behavior. Tools used to influence consumer without changing its opinions or beliefs and develop effective advertising messages based on a scientific approach. The model of perception and information processing that affects the decision to buy the goods. The results of research in the process of deciding on the purchase of goods, consumer behavior and perception of prices. Methods of increasing the subjective value of goods. Universal motives and goals that motivate people to select and purchase goods.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectімпліцитна системаuk
dc.subjectекспліцитна системаuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectсуб'єктивна цінністьuk
dc.subjectувагаuk
dc.subjectінтерфейс прийняття рішенняuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectimplicit systemuk
dc.subjectexplicit systemuk
dc.subjectperceptionuk
dc.subjectsubjective valueuk
dc.subjectattentionuk
dc.subjectinterface of decisionuk
dc.titleПсихологічні аспекти вивчення поведінки споживачаuk
dc.title.alternativePsychological aspects of studying consumer behavioruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorEvseytseva, O.-
local.contributor.altauthorPotekha, D.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнвестиції: практика та досвідuk
local.sourceИнвестиции: практика и опытuk
local.sourceInvestytsiyi: praktyka ta dosviduk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf184,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.