Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20642
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2023-01-20T17:51:29Z-
dc.date.available2023-01-20T17:51:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2009. – № 5, T. 3. – С. 54-59.uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20642-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку економіки України ефективність функціонування підприємств різних галузей промисловості, в тому числі підприємств легкої промисловості, значною мірою визначається їх місцем на ринку та вмінням швидко адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Одним із напрямів сучасних маркетингових досліджень доцільно вважати маркетингову діагностику, яку слід проводити за допомогою маркетингових карток. Маркетингові картки відображають показники та індикатори факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, а також забезпечують формування інформаційного маркетингового портфеля.uk
dc.description.abstractOn the modern stage of development of economy of Ukraine efficiency of functioning of enterprises of different industries of industry, in a that number enterprises of light industry, it is to a great extent determined their mestome at the market and ability quickly to adapt oneself to the changes of external environment. One of directions of modern marketings researches it is expedient to count marketing diagnostics which it follows to conduct by marketings cards. Marketings cards are represented by indexes and indicators of factors.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова діагностикаuk
dc.subjectмаркетингова карткаuk
dc.subjectмаркетинговий портфельuk
dc.titleФормування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
054-059.pdf407,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.