Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостинець, В. В.-
dc.contributor.authorКогут, О. В.-
dc.date.accessioned2023-01-24T12:37:23Z-
dc.date.available2023-01-24T12:37:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКостинець В. В. Аспекти туристичного маркетингу / В. В. Костинець, О. В. Когут // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 204-205.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20848-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуристичний маркетингuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.titleАспекти туристичного маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-05-10-
local.conference.nameІнтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій-
local.conference.sectionКреативні практики в туризмі та індустрії гостинностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2022_P204-205.pdf193,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.