Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMargasova, V. H.en
dc.date.accessioned2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.available2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationMargasova V. H. Toolkit for managing joint cooperative institutions of higher education in wartime settings = Інструментарій управління кооперативними закладами вищої освіти в умовах воєнного часу [Текст] / V. H. Margasova // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 4 (9). - С. 8-12.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21048-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері інтеграційних процесів управління кооперативними закладами вищої освіти в умовах воєнного часу. Наголошується, що таке перетворення пов’язане щонайменше з такими важливими складовими, як затребуваність інноваційних розробок національною економікою і фінансування інноваційних проєктів. Встановлено, що це забезпечується в країнах з розвиненою економікою, і як наслідок, саме тому серед найбільш рейтингових університетів світу представлено заклади переважно з таких країн, як США, Великобританія, Швейцарія, Китай, Сінгапур. Водночас, за даними світового рейтингу університетів "QS World University Rankings" за 2021 p., в ньому присутні одинадцять українських університетів. І хоча їх позиції знаходяться в межах з 401 по 700 серед 959 кращих університетів світу, ця вибірка на сьогодні може по праву вважатися вагомим досягненням вітчизняних закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що останніми роками заклади вищої освіти різних країн, намагаючись збільшити власну конкурентоспроможність, доволі активно формують та підтримують кооперативні зв'язки для розвитку глобальної конкурентоспроможності і входження до міжнародного простору. Визначено, що перевагою кооперації закладів вищої освіти в умовах воєнного часу є, насамперед, фокусування на отримувачі освітньої послуги, тобто перенесення акцентів із пропозиції на попит, на реальні потреби споживача. Підкреслюється, що інтегрована кооперація закладів вищої освіти якнайкраще сприяє забезпеченню досягнення різних цілей здобуття освіти, зокрема, прагнення персональної підготовки, професійного та культурного розвитку, отримання нових знань, реалізації економічних цілей, досягнення соціальних ефектів, а також синергетичного ефекту загалом.uk
dc.description.abstractThe article presents the research finding in the area of building an integration framework for managing cooperative institutions of higher education in wartime settings. It is emphasized that such transformation has been underpinned in the first place by the demand for innovations by the national economy and active financing of innovative projects. Given that attaining the above objectives in developed economies is of paramount significance, no wonder the institutions from such countries as the USA, Great Britain, Switzerland, China and Singapore are among the top most ranked universities in the world. However, the QS World University Rankings for 2021 features eleven Ukrainian universities. And although their positions range from 401 to 700 among the 959 top world universities, currently, this sample can be considered a tremendous success of domestic institutions of higher education. It is observed that in recent years, higher education institutions all over the world trying to increase their own competitiveness has been quite active in building and supporting cooperative links to develop global competitiveness and ensure their entry into the international market. It is argued that among the benefits of cooperation of higher education institutions in wartime is its strong focus on the recipient of educational services, that is, shifting the emphasis from supply to demand, primarily to meet the real customers’ needs. It is emphasized that the integrated cooperation of higher education institutions greatly contributes to attaining a wide range of various educational goals, in particular, the pursuit of personal training, professional and cultural development, gaining new knowledge, achieving economic goals along with attaining social and the overall synergistic effects.en
dc.languageen
dc.subjectінтеграційний процесuk
dc.subjectвертикальна інтеграціяuk
dc.subjectмережева модель розвиткуuk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectгоризонтальна інтеграціяuk
dc.subjectвертикальні обмеженняuk
dc.subjectintegration processen
dc.subjectvertical integrationen
dc.subjectnetwork development modelen
dc.subjectcooperationen
dc.subjecthorizontal integrationen
dc.subjectvertical conen
dc.titleToolkit for managing joint cooperative institutions of higher education in wartime settingsen
dc.title.alternativeІнструментарій управління кооперативними закладами вищої освіти в умовах воєнного часу
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorМаргасова, В. Г.uk
local.subject.sectionМодернізація освітиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 4 (9)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2022.4.1
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2022_N4(9)_P008-012.pdf232,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.