Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVnukova, Olga-
dc.contributor.authorUdalova, Olena-
dc.contributor.authorVelychko, Vladyslav-
dc.date.accessioned2023-02-22T20:34:24Z-
dc.date.available2023-02-22T20:34:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationVnukova О. Competence in pedagogical design in the training of pedagogical engineers / О. Vnukova, О. Udalova, V. Velychko // Нові технології навчання : збірник наукових праць. – 2022. – Вип. 96. – С. 192-203.uk
dc.identifier.issn2710-3560 (print)uk
dc.identifier.issn2710-3579 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21207-
dc.description.abstractPedagogical design as a component of the professional competences of vocational education teachers and the importance of this component in the preparation of future teachers for vocational education institutions are considered. A brief analysis of the approaches of scientists to the interpretation of pedagogical design, the role and place of pedagogical design in the modern educational process, in particular, in the context of the use of information and communication technologies, was carried out. The results of a survey of vocational school teachers regarding the use of pedagogical design as a promising direction, which allows building effective online and mixed learning, are presented. It was found that the current state of training of future vocational school teachers regarding the application of pedagogical design in the educational process is ineffective. A theoretical substantiation of the competence of future teachers of a vocational school in pedagogical design, which is determined by the unity of cognitive and procedural components, has been carried out. The criteria for the formation of these components are the ability to build an effective educational process based on learning goals, educational material and modern tools that can be available in the information-educational environment, as well as the ability to provide effective psychological and pedagogical interaction with those who study. The possibilities of the educational discipline "Pedagogical mastery" and pre-diploma practice for acquiring competence in pedagogical design have been identified and experimentally confirmed. During the experiment, in which students of higher education at the master's level from the specialty "Professional education (by specializations)" took part, positive changes occurred in the formation of cognitive and procedural components of competence. This confirms the expediency of further use of the possibility of pedagogical mastery and pre-diploma practice for the acquisition of competence in pedagogical design by future teachers of a professional school.uk
dc.description.abstractРозглянуто педагогічний дизайн як складову фахових компетентностей педагогів професійного навчання та важливість цієї складової у підготовці майбутніх педагогів для закладів професійної освіти. Здійснено короткий аналіз підходів науковців до трактування педагогічного дизайну, ролі та місця педагогічного дизайну в сучасному освітньому процесі, зокрема, в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Представлено результати анкетування педагогів професійної школи щодо застосування педагогічного дизайну як перспективного напряму, що дозволяє будувати результативне онлайн навчання та змішане. Було виявлено, що сучасний стан підготовки майбутніх педагогів професійної школи щодо застосування педагогічного дизайну в освітньому процесі є неефективним. Проведено теоретичне обґрунтування компетентності майбутніх педагогів професійної школи з педагогічного дизайну, що визначається єдністю когнітивних та процедурних компонентів. Критеріями формування цих компонентів є здатність побудови результативного освітнього процесу на основі цілей навчання, навчального матеріалу і сучасних інструментів, які можуть бути доступні в інформаційно‐освітньому середовищі, а також здатність забезпечувати ефективну психолого-педагогічну взаємодію з тими, хто навчається. Виявлено та експериментально підтверджено можливості навчальної дисципліни "Педагогічна майстерність" та переддипломної практики для набуття компетентності з педагогічного дизайну. Під час експерименту, у якому взяли участь здобувачі вищої освіти магістерського рівня зі спеціальності "Професійна освіта (за спеціалізаціями)", відбулися позитивні зміни у формуванні когнітивних та процедурних компонентів компетентності. Це підтверджує доцільність подальшого використання можливості педагогічної майстерності та переддипломної практики для набуття компетентності з педагогічного дизайну майбутніми педагогами професійної школи.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectcompetence in pedagogical designuk
dc.subjectfuture engineers-pedagoguesuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectкомпетентність з педагогічного дизайнуuk
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk
dc.titleCompetence in pedagogical design in the training of pedagogical engineersuk
dc.title.alternativeКомпетентність з педагогічного дизайну у підготовці інженерів-педагогівuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВнукова, Ольга-
local.contributor.altauthorУдалова, Олена-
local.contributor.altauthorВеличко, Владислав-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНові технології навчанняuk
local.sourceNew learning technologiesuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.identifier.doi10.52256/2710-3560.2022.96.28uk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педдизайн.pdf823,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.