Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorГромадський, Антон Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-06T10:05:04Z-
dc.date.available2023-03-06T10:05:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГромадський А. О. Маркетингові інструменти антикризового управління підприємством : дипломна магістерська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / А. О. Громадський ; наук. кер. С. М. Бондаренко ; рец. Я. Ю. Яковенко. – Київ : КНУТД, 2022. – 102 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22727-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено питанням використання маркетингового інструментарію в антикризовому управлінні підприємством сфери торгівлі. Зроблено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з питань антикризового управління підприємством та антикризового маркетингу. Проведено аналіз діяльності та рівня банкрутства ТОВ "Сільпо". Запропоновано використання наступних маркетингових інструментів для ефективного антикризового управління підприємством: орієнтація на замовника, проведення рекламних компаній, промо-акцій та ін.uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the issue of the use of marketing tools in the anti-crisis management of an enterprise in the field of trade. An analysis of domestic and foreign literature on the issues of anti-crisis management of the enterprise and anti-crisis marketing was made. An analysis of the activity and level of bankruptcy of LLC "Silpo" was carried out. It is proposed to use the following marketing tools for effective anti-crisis management of the enterprise: customer orientation, conducting advertising campaigns, promotions, etc.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectантикризовий маркетингuk
dc.subjectантикризове управління підприємствомuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectзаклад торгівліuk
dc.subjectanti-crisis marketinguk
dc.subjectanti-crisis management of the enterpriseuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjecttrade establishmentuk
dc.titleМаркетингові інструменти антикризового управління підприємствомuk
dc.title.alternativeMarketing tools of anti-crisis management of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorGromadskyi, A. O.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupмгБА-21uk
local.diplom.targetМета магістерської роботи полягає у виборі та обґрунтуванні доцільності та ефективності використання маркетингового інструментарію в антикризовому управлінні підприємством.uk
local.diplom.objectПроцеси антикризового управління підприємством.uk
local.diplom.predmetКомплекс маркетингових питань антикризового управління ТОВ "Сільпо".uk
local.diplom.methodСистемний підхід, методи техніко-економічного аналізу господарської діяльності, експертні оцінки та ін.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality073 Менеджментuk
local.diplom.programМенеджментuk
local.contributor.altadvisorBondarenko, S. M.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom073_Gromadskyi_Bondarenko.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.