Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Название: During wartime, all brands must be united
Другие названия: У воєнний час всі бренди мають бути об’єднані метою
Авторы: Novakovich, M.
Polyvoda, V.
Ievseitseva, Olena
Ключевые слова: brand
branding philosophy
brand attributes
communication
бренд
філософія бренденгу
атрибути бренду
комунікація
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Novakovich M. During wartime, all brands must be united / M. Novakovich, V. Polyvoda, O. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 60-64.
Краткий осмотр (реферат): The concepts of "brand thinking" and "approaches to communication" are considered, the main goals for brand development are summarized, the conditions for creating a brand during military operations are characterized, the methods of product branding are described, and the global experience of brand creation is analyzed.
Розглянуто поняття "мислення бренду" та "підходи до комунікації", узагальнено основні цілі для розвитку бренду, охарактеризовано умови для створення бренду під час військових дій, описано методи брендування продуктів, проаналізовано світовий досвід створення брендів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2022_V2_P060-064.pdf683,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.