Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНикитюк, О. В.-
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-03-19T15:14:52Z-
dc.date.available2023-03-19T15:14:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНикитюк О. В. Бренд-менеджмент в системі інноваційного управління розвитком бізнесу підприємства / О. В. Никитюк, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 148-153.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22829-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність та місце бренд-менеджменту в системі інноваційного управління розвитком бізнесу. Запропоновано сучасну структуру бренд-менеджменту. Проаналізовано застосування адекватного інструментарію оцінки ефективності брендингу, надано ключові показники оцінки ефективності системи бренд-менеджменту бізнесу в контексті інноваційного управління ним.uk
dc.description.abstractThe article reveals the essence and place of brand management in the system of innovative business development management. A modern structure of brand management is proposed. The use of adequate branding effectiveness evaluation tools is analyzed, and key indicators for evaluating the effectiveness of the business brand management system in the context of its innovative management are provided.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectструктура бренд-менеджментуuk
dc.subjectінноваційне управління розвитком бізнесуuk
dc.subjectпоказники ефективності брендингуuk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjectstructure of brand managementuk
dc.subjectinnovative management of business developmentuk
dc.subjectindicators of branding effectivuk
dc.titleБренд-менеджмент в системі інноваційного управління розвитком бізнесу підприємстваuk
dc.title.alternativeBrand management in the system of innovative business development management of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorNykytiuk, O.-
local.contributor.altauthorHanushchak-Yefimenko, L.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P148-153.pdf670,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.