Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 151-160 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2015Моделювання вартості підприємства (в контексті брендінгу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Вплив системи мерчандайзингу на поведінку споживачаШарко, В. В.; Далевська, Л. А.; Цаплюк, Я. О.
2015Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвиткуШарко, В. В.; Кононенко, А. С.
2015Прихована реклама як загроза маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Геселева, К. О.
2015Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвиткуШарко, В. В.; Зотько, Ю. Ю.
2015Паблік рилейшнз в маркетингуГригоревська, Олена Олександрівна; Коляновська, В. О.
2015Роль антимонопольного комітету України у врегулюванні маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Виноградська, Н. О.
2015Мерчандайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємстваШарко, В. В.; Главацька, Н. С.
2015Сутність і значення договору банківського рахунку в обліковому процесіБунда, О. М.; Трикоза, О. М.