Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2015Колір як інструмент мерчандайзингуШарко, В. В.; Бараник, Ю. В.
2015Вплив мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Пасічник, Т. Г.
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Essence and significance of rent agreement in accounting processGalatenko, A.; Bunda, O.
2015Політичний маркетинг у системі державно-управлінських відносинКоновал, В. В.; Бондар, Л. С.
2015Роль мотивації у формуванні ринку інноваційНатрошвілі, Георгій Робертович; Король, О. М.
2015Специфіка маркетингу в банківській справіКоновал, В. В.; Кудрик, О. І.
2015Товарна стратегія і політика міжнародних фірмШарко, В. В.; Михайловська, Я. С.
2015Використання сучасних методів навчання в системі вищої освітиСугак, О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, О. В.