Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Мерчандайзинг як інструмент просування товару на ринокШарко, В. В.; Юркова, Н. О.; Павленко, М. П.
2015Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівліШарко, В. В.; Назарук, Т. В.
2015Напрями маркетингових стратегій підприємстваШарко, В. В.; Галузинська, В. Є.
2015Проблеми розробки концепції маркетингу в управлінні проектамиМельник, В. В.; Околічна, Б. П.; Рідченко, Ю. В.
2015Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексуГригоревська, Олена Олександрівна; Пархоменко, Ю. С.
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2015Колір як інструмент мерчандайзингуШарко, В. В.; Бараник, Ю. В.
2015Вплив мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Пасічник, Т. Г.
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Essence and significance of rent agreement in accounting processGalatenko, A.; Bunda, O.