Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 18.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
2016Роль інновацій у забезпеченні економічної безпеки підприємстваЯнковець, Т. М.; Бондаренко, А. С.
2016Європейський досвід удосконалення організаційної культури підприємства для підвищення його економічної безпекиЯнковець, Т. М.; Черней, А. І.
2016Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктівГубенко, Л. Д.; Янковець, Т. М.
2016Оцінка ефективності впровадження антикризових заходів на підприємствіЯнковець, Т. М.; Чернюк, Ю. В.
2016Основні тенденції розвитку та проблеми інтернет-маркетингу (онлайн-маркетингу)Черней, А. І.; Ковтун, Г. С.; Янковець, Т. М.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2016Інноваційні стратегії як інструмент забезпечення економічної безпеки підприємстваЯнковець, Т. М.; Драгієва, Є. Г.
2016Сучасні концепції управління для підтримання економічної безпеки підприємств в ринкових умовахЯнковець, Т. М.