Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 171.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Вагомість корпоративного бренда в мережі ІнтернетЯцишина, Л. К.; Гранат, Л. В.
2014Маркетингове зовнішнє середовище підприємств легкої промисловостіМельникович, О. М.; Середовська, Ю. М.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Вплив економічної ситуації на медіа ринок УкраїниЯцишина, Л. К.; Коваль, Т. М.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Вплив реклами на споживачаСоломенко, О. Є.; Приходько, В. Ю.
2014Застосування маркетингу на залізничному транспортіНаумова, О. Е.; Гудкова, О. В.