Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРезанова, В. Г.-
dc.contributor.authorСіверський, Максим Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:36:37Z-
dc.date.available2023-06-30T11:36:37Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationСіверський М. Д. Створення кросплатформенного та модульного ігрового рушія : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 122 Комп'ютерні науки / М. Д. Сіверський ; наук. кер. В. Г. Резанова ; рец. В. Ю. Щербань. – Київ : КНУТД, 2023. – 54 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23809-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: операційні системи персональних комп’ютерів, ігрові рушії, графічні карти та драйвери до них. Мета дипломного проекту: дослідження архітектури сучасних ігрових рушіїв та можливостей графічних карт на різних апаратних платформах. У першому розділі описано дослідження наявних ігрових рушіїв та API взаємодії із графічними прискорювачами. У другому розділі описана архітектура власного ігрового рушія та представлені дійсні приклади використання отриманих у ході дослідження знань. У третьому розділі проведено тестування ігрового рушія на різних платформах. У додатках наведено: похідний код ігрового рушія, необхідні для компіляції інструменти, відео з демонстрацією його роботи, патчі для запуску наявних Windows ігор на Linux та відео з демонстрацією їх роботи.uk
dc.description.abstractThe object of research: operating systems of personal computers, game engines, graphic cards and drivers for them. The goal of the diploma project: the study of the architecture of modern game engines and the capabilities of graphics cards on various hardware platforms. The first chapter describes the study of existing game engines and APIs for interaction with graphics accelerators. The second chapter describes the architecture of our own game engine and presents real examples of the use of the knowledge gained during the research. In the third section, the game engine was tested on different platforms. Appendices include: the source code of the game engine, the tools needed for compilation, a video demonstrating its operation, patches for running existing Windows games on Linux, and a video demonstrating their operation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectігровий рушійuk
dc.subjectграфічний прискорювачuk
dc.subjectVulkan APIuk
dc.subjectgame engineuk
dc.subjectgraphics acceleratoruk
dc.subjectLinux gaminguk
dc.titleСтворення кросплатформенного та модульного ігрового рушіяuk
dc.typeДипломний проектuk
local.subject.facultyФакультет мехатроніки та комп'ютерних технологійuk
local.subject.departmentКафедра комп'ютерних наукuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБІТ1-19uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.specialityКомп’ютерні наукиuk
local.diplom.programКомп’ютерні наукиuk
Appears in Collections:Кафедра комп'ютерних наук (КН)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom122_Siverskyi_Rezanova.pdf1,89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.