Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMatiienko, V. M.en
dc.date.accessioned2023-08-08T11:20:33Z-
dc.date.available2023-08-08T11:20:33Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationMatiienko V. M. Innovative strategies as a decisive factor in business development in rural areas = Інноваційні стратегії як вирішальний фактор розвитку бізнесу на селі [Текст] / V. M. Matiienko // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 2 (13). - С. 33-41.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24156-
dc.description.abstractВ статті наведено результати дослідження щодо ролі формування інноваційної стратегії розвитку бізнесу сільських територій. Доведено, що в умовах турбулентного економічного середовища, яке характеризується стрімким розвитком інформаційних технологій, повномасштабної війни рф, наслідків пандемії та посиленням конкуренції, вкрай важливо для розвитку бізнесу сільських територій провадити ефективне інноваційне управління підприємствами. В статті обґрунтовано на теоретичному рівні векторну складову інноваційного управління бізнесом, а саме інноваційну стратегію бізнесу сільських територій. Доведено, що цей визначений напрям розвитку бізнесу, спрямований на укріплення позицій сільських територій, досягнення намічених цілей, максимально якісне задоволення потреб клієнтів за рахунок використання інноваційних методів і технологій управління. В розрізі інноваційного управління визначено, що розвиток бізнесу сільських територій передбачає постійні зміни та гнучку адаптацію до цих змін, сформовано підхід до виокремлення інноваційних стратегій, що базуються на зміні поточного стану однієї або декількох об’єктів управління: ринку, стану бізнесу галузевий аспект, наявність інноваційних технологій, виокремлено еталонні стратегії, які є вагомими для сільських територій, а саме концентрованого зростання, інтегрованого зростання, диверсифікованого зростання, запланованого скорочення. Обґрунтування обрання інноваційної стратегії бізнесу має враховувати факт відповідності загальній стратегії розвитку сільських територій, а також можливість прийняття ринком нового продукту і відповідні ризики просування цього продукту в подальшому. Ключовим чинником вибору тієї чи іншої інноваційної стратегії є наявний інноваційний потенціал бізнесу.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of research on the role of forming an innovative strategy for business development in rural areas. It has been proven that in the conditions of a turbulent economic environment, which is characterized by the rapid development of information technologies, the full-scale war of the Russian Federation, the consequences of the pandemic and increased competition, it is extremely important for the development of business in rural areas to conduct effective innovative management of enterprises. The article substantiates at the theoretical level the vector component of innovative business management, namely the innovative strategy of business in rural areas. It has been proven that this specific direction of business development is aimed at strengthening the position of rural areas, achieving the intended goals, meeting the needs of customers as efficiently as possible through the use of innovative management methods and technologies. In the context of innovative management, it is determined that the development of business in rural areas involves constant changes and flexible adaptation to these changes, an approach to identifying innovative strategies based on a change in the current state of one or more management objects is formed: the market, the state of business, the industry aspect, the presence innovative technologies, reference strategies that are important for rural areas are singled out, namely, concentrated growth, integrated growth, diversified growth, and planned reduction. The justification for choosing an innovative business strategy should take into account the fact of compliance with the general strategy for the development of rural areas, as well as the possibility of market acceptance of a new product and the corresponding risks of promoting this product in the future. The key factor in choosing a particular innovation strategy is the existing innovation potential of the business.en
dc.languageen
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectрозвиток бізнесу сільських територійuk
dc.subjectinnovative strategyen
dc.subjectinnovative potentialen
dc.subjectinnovative technologiesen
dc.subjectrural areasen
dc.subjectbusiness development of rural areasen
dc.titleInnovative strategies as a decisive factor in business development in rural areasen
dc.title.alternativeІнноваційні стратегії як вирішальний фактор розвитку бізнесу на селі
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorМатієнко, В. М.uk
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 2 (13)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.2.4
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N2(13)_P033-041.pdf332,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.