Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorТюн, І. В.-
dc.date.accessioned2023-08-18T11:15:17Z-
dc.date.available2023-08-18T11:15:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТюн І. В. Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингу / І. В. Тюн ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 84.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24264-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleЖиттєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P084.pdf136,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.