Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВартанова, О. В.-
dc.contributor.authorКирильчук, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-08-31T12:29:01Z-
dc.date.available2023-08-31T12:29:01Z-
dc.date.issued2023-07-
dc.identifier.citationКирильчук А. С. Маркетингові стратегії у діяльності туристичного підприємства : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / А. С. Кирильчук ; наук. кер. О. В. Вартанова. – Київ : КНУТД, 2023. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24427-
dc.description.abstractВипускну бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичних положень та організаційних процедур розроблення та реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства. Систематизовано типи маркетингових стратегій туристичного підприємства. Вивчено та досліджено особливості маркетингової діяльності туристичного підприємства. Проведено комплексний аналіз діяльності підприємства та основних характеристик системи управління. Обґрунтовано можливості застосування інструментів реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємства.uk
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis is devoted to the study of theoretical provisions and organizational procedures for the development and implementation of the marketing strategy of a tourist enterprise. The types of marketing strategies of the tourist enterprise are systematized. Peculiarities of the marketing activity of the tourist enterprise have been studied and researched. A comprehensive analysis of the enterprise's activities and the main characteristics of the management system was carried out. The possibility of using tools for implementing the marketing strategy of a tourist enterprise is substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectрезультатиuk
dc.subjectінструментиuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjecttourism enterpriseuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectresearchuk
dc.subjectresultsuk
dc.subjecttoolsuk
dc.titleМаркетингові стратегії у діяльності туристичного підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketing strategies in the activity of a tourist enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKirilchuk, Anastasiya-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМТБ-1-19uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.specialityМенеджментuk
local.diplom.programМенеджмен туристичного бізнесуuk
local.contributor.altadvisorVartanova, Olena-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom073_Kirilchuk_Vartanova.pdf836,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.