Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБродюк, І. В.uk
dc.contributor.authorЛазарєва, М. О.-
dc.date.accessioned2023-09-09T19:35:31Z-
dc.date.available2023-09-09T19:35:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛазарєва М. О. Маркетингові інструменти для залучення іноземних інвестицій в економічний розвиток регіонів України / М. О. Лазарєва ; наук. кер. І. В. Бродюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 118.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24540-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингові інструменти для залучення іноземних інвестицій в економічний розвиток регіонів Україниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P118.pdf153,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.