Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24558
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.uk
dc.contributor.authorХристодорова, В. Р.-
dc.date.accessioned2023-09-09T20:39:42Z-
dc.date.available2023-09-09T20:39:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationХристодорова В. Р. Етапи формування та важелі посилення бренду / В. Р. Христодорова ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 136.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24558-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleЕтапи формування та важелі посилення брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P136.pdf187,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.