Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorТеніщева, Д. О.-
dc.date.accessioned2023-09-09T20:54:59Z-
dc.date.available2023-09-09T20:54:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТеніщева Д. О. Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікації / Д. О. Теніщева ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 143.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24565-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleКонтент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P143.pdf143,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.