Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorКондратюк, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-09-11T09:02:12Z-
dc.date.available2023-09-11T09:02:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКондратюк О. О. Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України") : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / О. О. Кондратюк ; наук. кер. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2022. – 73 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568-
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено особливостям формування маркетингової стратегії некомерційних підприємств, її ключовим етапам. Проведено аналіз праць та досліджень українських та іноземних науковців щодо визначення сутності поняття маркетингової стратегії, сегментації ринку, інструментарію цифрового маркетингу, підходів до створення та реалізації цілей маркетингу некомерційної організації. Запропоновано методику розробки та оцінки ефективності маркетингової стратегії для некомерційних організацій на прикладі БФ "Пацієнти України".uk
dc.description.abstractThe master's work is devoted to the peculiarities of the formation of the marketing strategy of non-commercial enterprises, its key stages. The analysis of the works and researches of Ukrainian and foreign scientists regarding the definition of the essence of the concept of marketing strategy, market segmentation, digital marketing tools, approaches to the creation and implementation of marketing goals of a non-profit organization was carried out. A methodology for developing and evaluating the effectiveness of a marketing strategy for non-profit organizations is proposed using the example of the CF "Patients of Ukraine".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectdigital-інструменти маркетингуuk
dc.subjectнекомерційний маркетингuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectdigital marketing toolsuk
dc.subjectnon-commercial marketinguk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")uk
dc.title.alternativeFormation of the marketing strategy of non-profit organizations (on the example of the Charitable Foundation "Patients of Ukraine")uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKondratiuk, Olha-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-21uk
local.diplom.targetРозробити маркетингову стратегію для некомерційної організації на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України".uk
local.diplom.objectМаркетинг некомерційного підприємства.uk
local.diplom.predmetРозробка маркетингової стратегії некомерційного підприємства на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України".uk
local.diplom.methodТеоретичний – дослідження літератури та Інтернет-джерел. Загальнонауковий – аналіз та порівняння, розрахунки за наявними даними.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, K.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Kondratiuk_Shikovets.pdf847,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.