Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24873
Назва: Комунікативна роль рекламного тексту у формуванні соціуму
Інші назви: The communicative role of the advertising text in the formation of society
Автори: Мунтян, Олександр Олександрович
Ключові слова: реклама
дискурс
комунікація
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: BoScience Publisher, Chicago, USA
Бібліографічний опис: Мунтян О. О. Комунікативна роль рекламного тексту у формуванні соціуму / О. О. Мунтян // Modern research in science and education : proceedings of II International Scientific and Practical Conference, Chicago, USA, 12-14 October 2023. – BoScience Publisher, Chicago, USA, 2023. – P. 406-409.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячено аналізу комунікативної ролі рекламного дискурсу у формуванні соціуму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24873
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.pdfТези286,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.