Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлітюк, О. О.-
dc.contributor.authorМартовод, Єлизавета Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-11-13T13:39:30Z-
dc.date.available2023-11-13T13:39:30Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationСлітюк О. О. Практичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламі / О. О. Слітюк, Є. О. Мартовод // Science and technology: problems, prospects and innovations : proceedings of II International scientific and practical conference, Osaka, Japan, 17-19 November, 2022. – CPN Publishing Group, Osaka, Japan, 2022. – P. 216-219.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070-
dc.description.abstractУ стaттi нaвeдeнi рeзультaти aнaлiзу дeяких рeклaмних вiдeo крeaтивiв бeзaлкoгoльних хoлoдних нaпoїв Lipton Ice Tea, Nestea, Non Stop Energy, Pepsi нa рaхунoк тeхнoлoгiчних рiшeнь при ствoрeннi прoмoмaтeрiaлiв.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCPN Publishing Groupuk
dc.subjectвідеорекламаuk
dc.subjectтехнологічний впливuk
dc.subjectкреативuk
dc.subjectмонтажuk
dc.subjectвплив на споживачівuk
dc.titleПрактичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.conference.locationOsaka, Japanuk
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameScience and technology: problems, prospects and innovationsuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Слітюк_О.О._Мaртoвoд_Є.O.pdf973,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.