Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлітюк, О. О.-
dc.contributor.authorМартовод, Єлизавета Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-11-13T13:39:30Z-
dc.date.available2023-11-13T13:39:30Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationСлітюк О. О. Практичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламі / О. О. Слітюк, Є. О. Мартовод // Science and technology: problems, prospects and innovations : proceedings of II International scientific and practical conference, Osaka, Japan, 17-19 November, 2022. – CPN Publishing Group, Osaka, Japan, 2022. – P. 216-219.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070-
dc.description.abstractУ стaттi нaвeдeнi рeзультaти aнaлiзу дeяких рeклaмних вiдeo крeaтивiв бeзaлкoгoльних хoлoдних нaпoїв Lipton Ice Tea, Nestea, Non Stop Energy, Pepsi нa рaхунoк тeхнoлoгiчних рiшeнь при ствoрeннi прoмoмaтeрiaлiв.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCPN Publishing Groupuk
dc.subjectвідеорекламаuk
dc.subjectтехнологічний впливuk
dc.subjectкреативuk
dc.subjectмонтажuk
dc.subjectвплив на споживачівuk
dc.titleПрактичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.conference.locationOsaka, Japanuk
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameScience and technology: problems, prospects and innovationsuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слітюк_О.О._Мaртoвoд_Є.O.pdf973,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.