Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровченко, Анатолій-
dc.contributor.authorТименко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2023-11-15T09:44:07Z-
dc.date.available2023-11-15T09:44:07Z-
dc.date.issued2023-06-27-
dc.identifier.citationБровченко А. І. Інформаційні технології візуалізації у дизайні / А. І. Бровченко, В. П. Тименко // Digital transformations in culture : scientific monograph. – Riga, Latvia : "Baltija Publishing", 2023. – P. 142-162.uk
dc.identifier.isbn978-9934-26-319-4uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088-
dc.description.abstractВиокремлено необхідність та особливість формування у студентів закладів вищої дизайн-освіти професійної компетентності з мультимедійного дизайну. Автори вважають, що, при цьому, основний фокус має бути зорієнтований на формування здатностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до подачі інформації в її найкреативніших і стимулюючих формах шляхом інтегрування технологій дизайну, відео, аудіо, анімації; проектуванні засобами комп’ютерної та електронної графіки динамічних презентацій, веб-сторінок для Інтернету та інших комунікаційних проектів. Наголошено, що проблема цифрової дизайн-освіти полягає і у відсутності належної уваги педагогічної громадськості по врахуванню дизайн-обдарованість студентів з візуального дизайну. В дослідженні висвітлено особливості проектно-художньої творчості дизайнерів-експериментаторів типу "зелені трикутники" (Greentriangle), "чорні квадрати" (Blacksquare), "білого поля" (Whitecircle). Сформульовано п’ять засад теорії "інформаційно-енергетичної потрійності творчо обдарованого єства дизайнера", які є методологічним підґрунтям для проектування педагогічними, науково-педагогічними працівниками закладів вищої дизайн-освіти освітнього середовища, сприятливого для визрівання творчої обдарованості студентів-дизайнерів. Автори виокремлюють особливості проектування візуального дизайнера, веб-дизайнера, UI-дизайнера та підкреслюють, що візуальний дизайн є поняттям значно ширшим за графічний дизайн та UI-дизайн (uidesign). В роботі подається сукупність особливих принципів візуального дизайну та проводиться опис трьох етапів оволодівання візуальним дизайном.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectvisualizationuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectmultimedia technologiesuk
dc.titleІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
dc.title.alternativeInformation technologies of visualization in designuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBrovchenko, Anatolii-
local.contributor.altauthorTymenko, Volodymyr-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceDigital transformations in cultureuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.identifier.doi10.30525/978-9934-26-319-4-9uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
336-Chapter-Manuscript-19328-1-10-20230626.pdf535,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.