Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВартанова, О. В.-
dc.contributor.authorМаляренко, Ія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-11-24T13:41:43Z-
dc.date.available2023-11-24T13:41:43Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.citationВартанова О. В. Well-being як невідꞌємна складова формування корпоративної стратегії підприємства / О. В. Вартанова, І. С. Маляренко // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики = Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice = Cyfrowа transformacja i digital technologie dla zrównoważonego rozwoju wszystkie gałęzie nowoczesnej edukacji, nauki i praktyki : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ломжа-Харків, 26 січня 2023 року. – Ч. 1. – Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна), 2023. – С. 164-169.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25198-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано роль корпоративного благополуччя та доведено необхідність формування корпоративних стратегій Well-being. Well-being є ефективним інструментом підвищення мотивації та продуктивності праці персоналу, а філософія благополуччя давно застосовується на практиці управлінської діяльності. Впровадження корпоративних програм або стратегій благополуччя дає змогу попередити і подолати симптоми вигорання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна)uk
dc.subjectwell-beinguk
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk
dc.subjectвигоранняuk
dc.subjectтеорія поколіньuk
dc.subjectпродуктивністьuk
dc.subjectприбутки компаніїuk
dc.subjectбдагополуччяuk
dc.subjectдобробут співробітниківuk
dc.subjectперсоналuk
dc.titleWell-being, як невідꞌємна складова формування корпоративної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeWell-being, yak invisible warehouse form of corporate business strategiesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVartanova, Olena Viktorovna-
local.contributor.altauthorMaliarenko, Iia Sergiivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbior_prac_tom_1_26012023_Р164-169.pdf736,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.