Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 110.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Напрямки формування стратегії інноваційного менеджментуЛінський, С.; Проскура, О.; Будник, В.
2023Трансформація маркетингових комунікацій під час війни та їх післявоєнний розвитокГалстян, М. А.
2023Застосування хмарних технологій в маркетингуКвіта, Г. М.; Головачов, І. І.
2023Підтримка інновацій та підприємництва як необхідна умова соціально-економічного розвитку країниГнатенко, І. А.; Алексеєнко, А.; Рабчук, С.
2023Механізм комерціалізації інноваційної діяльності університетуБєлялов, Т. Е.
2023Маркетингові вектори управління державним та комунальним майномХарлім, В. М.
2023Аналіз та оцінка фірмового стилю брендів меду України: регіональні та галузеві особливостіВласюк, В. В.; Сапфірова, Н. М.
2023Інноваційні особливості дизайну розвиваючих відеоігорГула, Є. П.; Чупенко, Д. І.
2023Використання інструментів маркетингових комунікацій в ІПСОНіколаєв, Микола
2023Напрями розвитку туристичного бізнесу в Україні в умовах воєнного стануГородянська, Лариса Володимирівна