Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDubrivna, Antonina-
dc.contributor.authorYermak, Inga-
dc.contributor.authorKovalchuk, Ostap-
dc.contributor.authorJingling, Ding-
dc.date.accessioned2024-01-22T12:09:15Z-
dc.date.available2024-01-22T12:09:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationColor as a tool of influence on the consumer / A. Dubrivna, I. Yermak, O. Kovalchuk, Jingling Ding // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 265-266.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470-
dc.description.abstractAnalyze the effect of color on the consumer's choice of products; explore aspects of color as a tool to enhance consumer aesthetic satisfaction and stimulate consumer judgment of purchase confidence.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectvisual effectsuk
dc.subjectemotional transmissionuk
dc.subjectcolor impressuk
dc.subjectchoice of productuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleColor as a tool of influence on the consumeruk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-10-19-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
local.conference.sectionІнформаційні технології та інновації в текстильній та фешн-індустріях = Information technology and innovation in the textile and fashion industries-
Розташовується у зібраннях:Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)
KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P265-266.pdf452,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.