Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШухманн, В. А.uk
dc.contributor.authorСчастний, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-01-31T17:50:06Z-
dc.date.available2024-01-31T17:50:06Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШухманн В. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації [Текст] / В. А. Шухманн, В. О. Счастний // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 5 (16). - С. 110-117.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25601-
dc.description.abstractУ цій статті розглядаються способи, за допомогою яких компанії можуть стати більш конкурентоспроможними в умовах глобалізації. З урахуванням особливостей сучасного ринку особлива увага приділяється елементам, які мають найбільший вплив на підвищення конкурентоспроможності компанії. Визначено фактори, які сприяють розвитку економічних процесів. Метою представленої роботи є визначення характеристик сучасного ринку та методів підвищення конкурентоспроможності бізнесу, який працює на ньому. Методами дослідження є аналіз досліджень і публікацій для визначення основних компонентів розвитку економічних процесів, а також індукція та дедукція для аналізу основних детермінант розвитку підвищення конкурентоспроможності. Національні та міжнародні ринки змінилися. Сучасний ринок має кілька особливостей, найважливішою з яких є те, що він є частиною глобалізації. Конкурентоспроможність у світовій економіці означає здатність займати найвигіднішу позицію в постійно мінливому та швидко змінюваному маркетинговому середовищі, яке формується факторами, які не пов’язані з економікою країни. У сучасному світі найважливішими факторами підвищення конкурентоспроможності є такі елементи, як інновації та трудові ресурси, які відповідають вимогам міжнародного ринку праці; постійне вдосконалення продукції національних виробників, яка реалізується на внутрішньому ринку; і розширення діяльності на міжнародному ринку. Суттєві зміни в структурі міжнародного та національного ринку відзначаються в наш час. Сучасний ринок, із своїми унікальними рисами, найважливішою з яких є активна участь у процесах глобалізації, розкриває перед собою широкі перспективи. У глобальній економічній динаміці конкурентоспроможність стає справжньою майстерністю – здатністю займати стратегічно вигідні позиції в гнучкому маркетинговому оточенні, яке несамовито еволюціонує під впливом чинників, розташованих поза межами національних економічних рамок. У контексті глобалізації на перший план виходять різноманітні фактори, що підсилюють конкурентоспроможність. Зокрема, важливо акцентувати увагу на трудових ресурсах, що відповідають високим стандартам міжнародного ринку праці, інноваціях, адаптації системи якості на підприємстві до міжнародних стандартів. Надзвичайно значущим виявляється безперервне вдосконалення продукції національних виробників, яка успішно реалізується на внутрішньому ринку, а також розширення сфери впливу на міжнародному ринку.uk
dc.description.abstractThe essay looks at strategies for making a business more competitive in the face of globalization. Considering the unique characteristics of the contemporary market, special attention is given to the elements that have the biggest influence on enhancing the competitiveness of the business. Economic process development determinants are identified. The work that is being given aims to pinpoint the characteristics of the contemporary market and strategies for boosting an organization's competitiveness while functioning in these circumstances. The primary research methods involve the examination of studies and publications to identify the key elements in the evolution of economic processes, as well as the application of induction and deduction to examine the primary factors influencing the growth of competitiveness. The structure of the international and national markets has changed. The primary characteristic of the modern market is its participation in the globalization process. In the global economy, competitiveness means the ability to take the most advantageous position in the ever-changing marketing environment, which is constantly changing and shaped by factors outside the national economy. In the context of globalisation, the following factors are becoming increasingly important for competitiveness: labour resources that meet the requirements of the international labour market, innovations, compliance of the quality system at the enterprise with international standards, continuous improvement of products of national producers sold in the domestic market and expansion of their activities in the international market. Significant changes in the structure of the international and national markets are being observed today. The modern market, with its unique features, the most important of which is active participation in globalisation, offers broad prospects. In the global economic dynamics, competitiveness is becoming a true skill – the ability to occupy strategically advantageous positions in an ever-changing marketing environment that is rapidly evolving under the influence of factors beyond the national economic framework. In the context of globalisation, various factors that enhance competitiveness come to the fore. In particular, it is important to focus on labour resources that meet the high standards of the international labour market, innovations, and the adaptation of the quality system at the enterprise to international standards. Continuous improvement of national producers' products, which are successfully sold in the domestic market, as well as expansion of their influence in the international market, is extremely important.en
dc.languageuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectелектронне середовищеuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectконкурентні відносиниuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectglobalisationen
dc.subjectelectronic environmenten
dc.subjectcompetitive environmenten
dc.subjectcompetitive relationsen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізаціїuk
dc.title.alternativeMethods for boosting the enterprise's competitiveness during globalization
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSchuchmann, V. A.en
local.contributor.altauthorSchastnyi, V. O.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 5 (16)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.5.11
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N5(16)_P110-117.pdf262,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.