Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 172.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Essence and significance of rent agreement in accounting processGalatenko, A.; Bunda, O.
2015Політичний маркетинг у системі державно-управлінських відносинКоновал, В. В.; Бондар, Л. С.
2015Роль мотивації у формуванні ринку інноваційНатрошвілі, Георгій Робертович; Король, О. М.
2015Специфіка маркетингу в банківській справіКоновал, В. В.; Кудрик, О. І.
2015Товарна стратегія і політика міжнародних фірмШарко, В. В.; Михайловська, Я. С.
2015Сучасний стратегічний соціальний маркетинг та впровадження програм соціального маркетингу: практичні кейсиЛісовська, О. Ю.
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Проблеми впровадження передових інформаційних технологій на автотранспортних підприємствах України та шляхи їх розв'язанняГерасимяк, Н. В.; Корець, А. А.
2015Сутність та структура системи державного регулювання зовнішньоекономічних зв'язківЛевченко, О. М.; Аль-Газалі, Амін Сейф Алі