Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГвоздецька, І. В.uk
dc.contributor.authorПрокопишена, О. М.-
dc.date.accessioned2024-04-22T12:16:01Z-
dc.date.available2024-04-22T12:16:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрокопишена О. М. Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управління / О. М. Прокопишена ; наук. кер. І. В. Гвоздецька // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 46.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354-
dc.description.abstractМетою написання тез є обґрунтування необхідності та ролі маркетингових досліджень в сучасних умовах управління; пояснення впливу маркетингових досліджень на діяльність суб’єктів господарювання; розгляд алгоритму проведення маркетингових досліджень та його удосконалення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управлінняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P046.pdf139,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.