Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСалогубова, В. М.uk
dc.contributor.authorЯнчук, В. В.-
dc.contributor.authorБасюк, Є. Г.-
dc.date.accessioned2024-04-22T12:42:13Z-
dc.date.available2024-04-22T12:42:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯнчук В. В. Стилістичні прийоми створення креативної реклами / В. В. Янчук, Є. Г. Басюк ; наук. кер. В. М. Салогубова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 59.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26367-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСтилістичні прийоми створення креативної рекламиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P059.pdf146,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.