Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГрицюта, Н. М.uk
dc.contributor.authorВиноградська, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-04-26T09:13:32Z-
dc.date.available2024-04-26T09:13:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВиноградська Н. О. Роль антимонопольного комітету України у врегулюванні маркетингового середовища / Н. О. Виноградська ; наук. кер. Н. М. Грицюта // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 92.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26405-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль антимонопольного комітету України у врегулюванні маркетингового середовищаuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P092.pdf145,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.