Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШарко, В. В.uk
dc.contributor.authorКоренюк, Д. О.-
dc.date.accessioned2024-04-26T09:54:34Z-
dc.date.available2024-04-26T09:54:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоренюк Д. О. Вплив Інтернет-технологій на розвиток маркетингу / Д. О. Коренюк ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 99.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26412-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВплив Інтернет-технологій на розвиток маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P099.pdf139,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.