Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШарко, В. В.uk
dc.contributor.authorДалевська, Л. А.-
dc.contributor.authorЦаплюк, Я. О.-
dc.date.accessioned2024-04-26T11:39:06Z-
dc.date.available2024-04-26T11:39:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДалевська Л. А. Вплив системи мерчандайзингу на поведінку споживача / Л. А. Далевська, Я. О. Цаплюк ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 111.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26424-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВплив системи мерчандайзингу на поведінку споживачаuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P111.pdf139,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.