Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯнковець, Т. М.uk
dc.contributor.authorБондаренко, А. С.-
dc.date.accessioned2024-05-01T08:26:32Z-
dc.date.available2024-05-01T08:26:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБондаренко А. С. Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності / А. С. Бондаренко ; наук. кер. Т. М. Янковець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 136.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26452-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P136.pdf138,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.