Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯренко, А. В.uk
dc.contributor.authorТаран, Е. В.-
dc.date.accessioned2024-05-01T08:34:25Z-
dc.date.available2024-05-01T08:34:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТаран Е. В. Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринку / Е. В. Таран ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 138.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26454-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P138.pdf139,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.