Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorХоменко, О. І.uk
dc.contributor.authorГоловань, Х. В.-
dc.date.accessioned2024-05-02T11:03:19Z-
dc.date.available2024-05-02T11:03:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоловань Х. В. Проведення маркетингового дослідження в Інтернеті / Х. В. Головань ; наук. кер. О. І. Хоменко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 178.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26494-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПроведення маркетингового дослідження в Інтернетіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P178.pdf139,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.