Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUstenko, A. K.-
dc.contributor.authorRoienko, L. V.-
dc.date.accessioned2024-05-27T08:30:38Z-
dc.date.available2024-05-27T08:30:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationUstenko A. K. Design as a strategic instrument in business management / A. K. Ustenko, L. V. Roienko // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 37-41.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26693-
dc.description.abstractThe main aspects of complicated interaction between design and management process have been analyzed in the given article. The main areas have been defined where design tools can be strategically applied. The main elements of design management and the main functions of design managers have been identified in the given study. The role of design thinking as an integral part of product management is explored in the article. The importance of crossfunctional teams’ creating in the sphere of design and management has been indicated in the research.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні аспекти складної взаємодії між процесом дизайну та управління. Було визначено основні сфери, де можна стратегічно застосувати інструменти дизайну. У даному дослідженні визначено основні елементи дизайн-менеджменту та основні функції менеджерів зі сфери дизайну. У статті досліджено роль дизайн-мислення як невід’ємної частини продукт-менеджменту. У дослідженні вказано на важливість створення міжфункціональних команд у сфері проектування (дизайну) та управління.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectdesign manageruk
dc.subjectdesign managementuk
dc.subjectcross-functional teamsuk
dc.subjectelements of design managementuk
dc.subjectdesign thinkinguk
dc.subjectдизайн-менеджерuk
dc.subjectдизайн-менеджментuk
dc.subjectміжфункціональні командиuk
dc.subjectелементи дизайн-менеджментуuk
dc.subjectдизайн-мисленняuk
dc.titleDesign as a strategic instrument in business managementuk
dc.title.alternativeДизайн як стратегічний інструмент в управлінні бізнесомuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorУстенко, А. К.-
local.contributor.altauthorРоєнко, Л. В.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесі: реалії в умовах війниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P037-041.pdf292,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.