Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоцька, В. В.-
dc.contributor.authorКротова, Т. Ф.-
dc.date.accessioned2024-05-27T08:53:16Z-
dc.date.available2024-05-27T08:53:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВисоцька В. В. Дослідження потреб споживача як один із ключових підходів визначення попиту ринку дизайну в реаліях війни / В. В. Висоцька, Т. Ф. Кротова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 62-67.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26697-
dc.description.abstractУ статті розглянуто способи взаємодії зі споживачем на етапах вивчення потреб та розробки моделей одягу. Проаналізовано та застосовано кількісні та якісні методи: інтерв’ю, анкетування, спостереження. Продемонстровано поетапну роботу зі споживачем, від анкетного дослідження до ескізної розробки моделей одягу. Обґрунтовано важливість відчуття дизайнером своєї споживацької аудиторії та її уподобань як одного із основних підходів визначення потреб ринку в умовах війни.uk
dc.description.abstractThe article discusses ways of interacting with consumers at the stages of studying their needs and developing clothing models. The article is an analysis and application of quantitative and qualitative methods: interviews, questionnaires, observations. The authors present a step-by-step approach to working with the consumer, from researching questionnaires to developing preliminary models. The importance of one of the main approaches to determining market needs in wartime conditions, the designer’s sense of the target audience and its preferences, has been demonstrated.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectпотреби споживачаuk
dc.subjectвійнаuk
dc.subjectкількісні методиuk
dc.subjectякісні методиuk
dc.subjectринок дизайну одягу Україниuk
dc.subjectconsumer behaviouruk
dc.subjectconsumer needsuk
dc.subjectwaruk
dc.subjectquantitative methodsuk
dc.subjectqualitative methodsuk
dc.subjectUkrainian market of fashion designuk
dc.titleДослідження потреб споживача як один із ключових підходів визначення попиту ринку дизайну в реаліях війниuk
dc.title.alternativeResearch on consumer behaviour and needs as one of the key approaches to determining design market demand in the realities of waruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVysotska, V.-
local.contributor.altauthorKrotova, T.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесі: реалії в умовах війниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P062-067.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.