Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 151-160 зі 394.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Інтеграція бізнесу у віртуальний метасвіт з метою отримання прибуткуШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
2024Офлайн-реклама в епоху цифрових технологійКочнова, І. В.; Цимбал, Є. С.
2024Особливості створення і розвитку мистецьких брендівТищенко, А.; Ладонько, Л. С.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2024Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегруванняЗавербний, А. С.; Завербний, С. А.
2024Концептуальні засади цифрового маркетингу та поведінки споживачівБаришполь, М. Ю.; Фокіна-Мезенцева, К. В.
2024Маркетингові стратегії в умовах розвитку цифрових технологійФірсова, С. Г.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій під час війниФедорчук, О. М.; Сторчак, К. Л.
2024Inclusive society as an integral part of world-famous brandsSlobodianik, A. A.
2024Туризм в епоху digital-комунікаційБакало, Н. В.