Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 261-270 зі 330.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Тренди розвитку маркетингових технологій у підприємництві в умовах діджиталізацііАхбаш, А. С.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Зовнішньоекономічна діяльність підприємств малого та середнього бізнесуТерещенко, Аліна Віталіївна
2024Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах диджиталізаціїБурка, Б. О.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Інтерактивний контент як елемент успішного маркетингу в епоху діджиталізаціїГоловань, Д. М.; Комлєв, А. М.
2024Причини глобалізації світової економікиКузьменко, О. М.; Баба, С. М.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2024Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесуФірсова, С. Г.; Білорус, М. О.