Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДіордіца, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorДасюк, В. В.-
dc.date.accessioned2024-06-11T10:39:50Z-
dc.date.available2024-06-11T10:39:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДіордіца І. В. Антикорупційна експертиза в публічному адмініструванні та перспективи її впровадження органами місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / І. В. Діордіца, В. В. Дасюк // Юридичний науковий електронний журнал. – 2024. – № 1. – C. 364-368 – Режим доступу: http://www.lsej.org.ua/index.php/arkhiv-nomeriv?id=170uk
dc.identifier.issn2524-0374uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26847-
dc.description.abstractУ статті автори здійснили дослідження актуальних питань антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні та перспектив її впровадження органами місцевого самоврядування у теоретичному і практичному аспектах. Актуальність дослідження обумовлена тим, що нині корупціогенні властивості норм нормативно-правових актів є проблемою, яка потребує злагодженості та системності антикорупційної діяльності всіх уповноважених суб’єктів владних повноважень. Визначено правову природу, поняття, ознаки та види антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні. Встановлено суб’єктів проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні. З’ясовано, що виявленню й усуненню корупціогенних чинників у нормативно-правових актах покликана антикорупційна експертиза як превентивний захід запобігання корупції, спрямований на усунення причин, сприятливих для вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією. Обґрунтовано сутність та особливості впровадження антикорупційної експертизи нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування. Сформульовано напрями законодавчого забезпечення антикорупційної експертизи нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування. Висновується, що орган місцевого самоврядування повинен набути відповідний законодавчий статус саме як суб’єкт здійснення обов’язкової антикорупційної експертизи. З метою належної організації процедури здійснення обов’язкової антикорупційної експертизи нормативно-правових актів (та/або їх проєктів) органів місцевого самоврядування, необхідно передбачити у чинному законодавстві можливість даним суб’єктам утворювати відповідні підрозділи або уповноважувати осіб на виконання цієї антикорупційної функції.uk
dc.description.abstractIn the article, the authors research the topical issues of anti-corruption expertise in public administration and the prospects for its implementation by local self-government bodies in theoretical and practical aspects. The relevance of the research is due to the fact that today the corruption-prone properties of normative legal acts are a problem which requires coherence and systematic anti-corruption activities of all authorized subjects of power. The authors define the legal nature, concept, features and types of anti-corruption expertise in public administration. The authors identify the subjects of anti-corruption expertise in public administration. It is found that anti-corruption expertise is intended to identify and eliminate corruption-generating factors in legal acts as a preventive measure to prevent corruption, aimed at eliminating the causes favourable to corruption offences or corruption-related offences. The article substantiates the essence and peculiarities of implementation of anticorruption expertise of regulatory legal acts of local self-government bodies. The authors formulate the directions of legislative support for anticorruption expertise of regulatory legal acts of local self-government bodies. It is concluded that a local self-government body should acquire the appropriate legislative status as a subject of mandatory anti-corruption expertise. In order to properly organise the procedure for mandatory anti-corruption expertise of regulatory legal acts (and/or their drafts) of local self-government bodies, it is necessary to provide for the possibility for these entities to form relevant units or authorise persons to perform this anti-corruption function in the current legislation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk
dc.subjectтериторіальна громадаuk
dc.subjectпублічне адмініструванняuk
dc.subjectантикорупційна експертизаuk
dc.subjectкорупціяuk
dc.subjectантикорупційна функціяuk
dc.subjectlocal self-government bodiesuk
dc.subjectterritorial communityuk
dc.subjectpublic administrationuk
dc.subjectanti-corruption expertiseuk
dc.subjectcorruptionuk
dc.subjectanti-corruption functionuk
dc.titleАнтикорупційна експертиза в публічному адмініструванні та перспективи її впровадження органами місцевого самоврядуванняuk
dc.title.alternativeAnti-corruption expertise in public administration and prospects for its implementation by local self-government bodiesuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionПравознавствоuk
local.sourceЮридичний науковий електронний журналuk
local.sourceJuridical scientific and electronic journaluk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0374/2024-1/82uk
local.identifier.urihttp://www.lsej.org.ua/index.php/arkhiv-nomeriv?id=170uk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84.pdf427,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.