Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorТеселько, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-08-01T12:12:46Z-
dc.date.available2024-08-01T12:12:46Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationТеселько А. В. Розробка фірмового стилю фестивалю української сучасної музики : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / А. В. Теселько ; наук. кер. О. В. Єжова ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 88 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27018-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі дослідження розглядає процес та особливості розробки фірмового стилю. Аналіз концепцій конкурентів та особливостей айдентики для музичних фестивалів. На основі готових результатів отримані вказівки щодо розробки власного фірмового стилю. Розроблено серію рекламних плакатів та додаткових елементів, необхідних для фестивалів. Представлення самого процесу вироблення айдентики на основі відомої інформації. У даній роботі розглянуто поетапну організацію плану створення бренду, висвітлена важливість комплексної співпраці дизайнерів з командою бренда у створенні фірмового стилю. Висвітлено значення аналізу у поєднанні з творчим підходом та обґрунтування важливості правильного використання.uk
dc.description.abstractIn the diploma project, the research examines the process and peculiarities of developing a corporate style. Analysis of competitors' concepts and identity features for music festivals is conducted. Based on the existing results, guidelines for developing one's own corporate style are derived. A series of advertising posters and additional elements necessary for festivals are developed. The presentation of the identity creation process is based on known information. The step-by-step organization of the brand creation plan is discussed in this work, emphasizing the importance of comprehensive collaboration between designers and the brand team in creating a corporate style. The significance of analysis in combination with a creative approach and justification of the importance of proper utilization are highlighted.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectмузичний фестивальuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectmusic festivaluk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectbranduk
dc.titleРозробка фірмового стилю фестивалю української сучасної музикиuk
dc.title.alternativeDevelopment of the corporate style of the festival of Ukrainian modern musicuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorTeselko, Anastasiia-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБдг4-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olga-
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom022_Teselko_Yezhova.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.