Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-01T09:06:45Z-
dc.date.available2016-11-01T09:06:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості) / В. Г. Щербак // Актуальні проблеми економіки. — 2010. — № 5. — С. 159-165.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств галузі легкої промисловості. Запропоновано методику оцінки рівня розвитку торгової марки за допомогою методу таксономії, встановлено залежність між силою домінування торгової марки та рівнем її розвитку.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий легкой промышленности. Предложена методика оценки уровня развития торговой марки с помощью метода таксономии, выявлена зависимость между силой доминирования торговой марки и уровнем ее развития.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the research in the field of trademark management at enterprises of light industry. The methodics of evaluating the development level of a trademark by means of the taxonomy method is offered; the dependence between the power of trademark dominance and the level of its development is revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectрівень розвитку торгової маркиuk
dc.subjectсила домінування торгової маркиuk
dc.subjectторговая маркаuk
dc.subjectуровень развития торговой маркиuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectсила доминирования торговой маркиuk
dc.subjecttrademarkuk
dc.subjecttrademark's development leveluk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjecttrademark's dominance poweruk
dc.titleАналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)uk
dc.title.alternativeАнализ эффективности управления торговой марки с помощью показателей уровня развития и силы доминирования (на примере предприятий легкой промышленности)uk
dc.title.alternativeAnalysis of trademark management efficiency by means of indices of development level and dominance power (light industry enterprises case study)uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБыхова, Е. М.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V. G.-
local.contributor.altauthorBykhova, O. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161025_111.pdf154,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.