Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27100
Назва: Критерії вибору нових географічних ринків
Інші назви: Criteria for selecting new geographical markets
Автори: Солнцев, С. О.
Чернишова, О. С.
Ключові слова: географічна експансія
приватні медичні послуги
стратегії маркетингу для медичних закладів
стратегії виходу на ринок
конкурентоспроможність медичних центрів
geographic expansion
private medical services
marketing strategies for medical facilities
market entry strategies
competitiveness of medical centers
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Солнцев С. О. Критерії вибору нових географічних ринків [Текст] / С. О. Солнцев, О. С. Чернишова // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 1 (18). - С. 48-57.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): Подана стаття присвячена відбору критеріїв вибору нових географічних ринків. В статті проаналізовано різноманітні алгоритми вибору ринків для географічної експансії, що були представлені у наукових роботах різних авторів. Однак, з огляду на специфіку галузі надання медичних послуг, а саме їх обмеженість у транспортуванні, необхідність присутності споживача та його готовності до послуги, вимагання значних ресурсів, таких як людський, матеріальний та технічний потенціал, залежність від професіоналізму та досвіду медичного персоналу, а також від доступу до сучасного обладнання та новітніх технологій, була обґрунтована необхідність розробки алгоритму, який враховує усі аспекти цієї сфери. Тому було розроблено шестиетапну схему відбору регіонів для географічної експансії на ринку медичних послуг. Зазначені етапи включають аналіз внутрішнього потенціалу компанії, визначення критеріїв вибору перспективних ринків, дослідження середовища регіону на макрорівні, дослідження середовища регіону на мікрорівні, аналіз економічної доцільності та пріоритезація ринків. Застосування цієї схеми дозволило вивчити та проаналізувати західні області України (Чернівецьку, Івано-Франківську, Тернопільську, Львівську, Волинську, Хмельницьку та Рівненську) з використанням описаної методики, і визначити перспективні регіони для відкриття там нового медичного центру. Для аналізу були відібрані такі критерії як розміри ринку, рівень попиту на медичні послуги, економічний розвиток, платоспроможність населення, насиченість ринку конкурентами, наявність медичного персоналу та стан інфраструктури регіону. Розглянута шестиетапна схема вибору регіонів для географічної експансії на ринку приватних медичних послуг є важливим інструментом для компаній у цій галузі. Вона дозволяє проводити об'єктивний та ефективний аналіз географічних регіонів з урахуванням специфіки медичної сфери. Застосування цієї схеми допомагає підприємствам уникати певних ризиків, пов'язаних з вибором ринків для ринкової експансії, та сприяє обґрунтованому вибору найбільш перспективних регіонів.
This article is devoted to the selection of criteria for the selection of new geographic markets. The article analyzes various algorithms for selecting markets for geographic expansion, which were presented in the scientific works of various authors. However, given the specifics of the field of providing medical services, namely their limitation in transportation, the need for the presence of the consumer and his readiness for the service, the demand for significant resources, such as human, material, and technical potential, dependence on the professionalism and experience of medical personnel, as well as from access to modern equipment and the latest technologies, the need to develop an algorithm that takes into account all aspects of this field was substantiated. Therefore, a six-stage scheme for selecting regions for geographic expansion in the medical services market was developed. The specified stages include the analysis of the company's internal potential, the determination of criteria for the selection of promising markets, the study of the regional environment at the macro level, the study of the regional environment at the micro level, the analysis of economic feasibility and prioritization of markets. The application of this scheme made it possible to study and analyze the western regions of Ukraine (Chernivtsi, Ivano-Frankivsk, Ternopil, Lviv, Volyn, Khmelnytsky and Rivne) using the described methodology, and to identify promising regions for opening a new medical center there. Such criteria as the size of the market, the level of demand for medical services, economic development, the ability of the population to pay, the saturation of the market with competitors, the availability of medical personnel and the state of the region's infrastructure were selected for analysis. The considered six-step scheme for choosing regions for geographic expansion in the market of private medical services is an important tool for companies in this field. It allows for an objective and effective analysis of geographic regions, taking into account the specifics of the medical field. The application of this scheme helps enterprises to avoid certain risks associated with the selection of markets for market expansion and contributes to the justified selection of the most promising regions.
DOI: 10.30857/2786-5398.2024.1.5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27100
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2024_N1(18)_P048-057.pdf742,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.