Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергаль, А. О.-
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:43:44Z-
dc.date.available2024-09-04T12:43:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДергаль А. О. Особливості побудови маркетингової стратегії в Instagram / А. О. Дергаль, І. В. Пономаренко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 615-616.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27269-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості побудови маркетингової стратегії в Instagramuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P615-616.pdf383,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.