Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorМельник, М. О.-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:46:17Z-
dc.date.available2024-09-04T12:46:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШіковець К. О. Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингу / К. О. Шіковець, М. О. Мельник // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 619-620.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27271-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВикористання інноваційних технологій в цифровому маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P619-620.pdf383,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.