Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, К. О.uk
dc.contributor.authorКалімбет, І. А.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:06:58Z-
dc.date.available2024-09-11T12:06:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалімбет І. А. Facebook як рекламний інструмент для бізнесу / І. А. Калімбет ; наук. кер. К. О. Шіковець // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 128-130.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27351-
dc.description.abstractРозглянуто Facebook як інструмент реклами для бізнесу. У сучасній динамічній Інтернет-екосистемі соціальні мережі здійснюють ключову роль у стратегіях цифрового маркетингу. Завдяки широкій аудиторії, великій кількості активних користувачів та можливості взаємодії, соціальні мережі стали необхідним елементом маркетингових планів багатьох компаній. Facebook, як найбільша соціальна мережа у світі, відіграє важливу роль у привертанні трафіку та рекламі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleFacebook як рекламний інструмент для бізнесуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P128-130.pdf652,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.